728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Sunday, March 2, 2014

Research Paper1

Lompat-lompat atas kotak,
Tulis nombor pakai kapur,
Beli rumah berlambak-lambak,
Rumah kotak akhirnya hancur.

Bagai hilang semangat ini keyakinanku
terlebur kini ohoii oppaku capital R1
 
hmm,, research aku penuh dengan kata2 semangat sir.. siap guna pen merah lagi.. aku happy sangat.. sangat happy.. kawan2 aku yang lain xdelah dapat kata-kata semangat sebanyak aku dari sir.. tu yang membuatkan aku double happy.. hmmm...

hmm happylah kan.. sampai hmm dua tiga kali.. ok aku stress tengok paper research.. kenapa byk sgt salah? kenapa kesalahan kecik sir nmpk sangat.. huhuhu... sir oh sir.. manalah sy nak cari characteristics? macam orang gila dah saya cari definition.. tu pun dapat dua tiga patah jer.. macam dah give up pun ada.. huhuhu..

setiap kesalahan itu mendewasakan kita, terima kasih sir.. sekurang-kurangnya saya nampak kesalahan saya sampai sy dah xtau nak start balik mcmna..hihuhihu

seronoknya tengok kertas research yang lain.. bersih jer.. xde contengan...eh bknlah xde tp kurang.. hmm ok, salah aku juga... tp otak ni dah xde idea mana lg nak cari macam mana dah nak mulakan balik.... kadang-kadang laptop pun dah mereng... loading kemain lama macam tuan dia.. huhu..

ada jenis kawan pula yang orang dia nak tgk.. y dia xnk bg tgk.. bt diam bt dengar xdengar orng mintak.. hmm.. walaupun bkn y aku punya dia nk tgk..hahaha.. ada jenis kawan yang orang dia nak tgk yang dia pun bg tgk.. kan bagus mcm tu.. ada jenis kawan pula.. yang dia, bagi jer tengok. yang orng xnak tgk pun.. sebab dia yakin dia buat betul semua.. h h h.. ada jenis kawan, yang dia yang orng pun dia xnak amik tahu.. ouhh cool sangat.. syukurlah aku punya kawan-kawan y begini.. 

kerana kawan jenis2 mcam ni la buat aku makin stronger.. untuk lebih buat yang terbaik.. tak kira baik buruk kawan kita.. kita kena tengok pula baik buruk diri kita.. Okey :D terima kasih kawan-kawan.. atas segala layanan yang anda berikan.. setiap dari anda amat saya hargai *smile*

focus yokk.. fighting!
merah itu pemberi semangat..hik3

love,
teamoHada
#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS