728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Monday, April 23, 2012

terlanjur minat

bangun jer tidur harini terus dapat merasakan kesakitan badan- badan2 ku ini.. hehehe..

xde buat apa2 ek,,cuma aku daftar masuk KARATE.. hehehe.. sejak dulu lg sbnrnya..dulu TAEKWANDO..sampai la juga tali kuning line tick hijau..kira hijau la ek..hahaha... ni karate ni bestt sangat..cuma aku kena belanjakan dan korbankan duit banyak sikit.. terpaksa pergi UITM naik taxi malam pukul 8 - 10.30. pergi balik RM 20 darab 2 = RM 40.. hmm banyak tu kalau untuk seminggu..dari seminggu darab pula dgn 4 kali.. dah RM 160 + yuran karate sebulan RM 25.. baju RM 70 pun xbyr lg..mana nak cekau HADA eyhh? mana nak duit mkn lg.. duit byr y dr kecik2 sampai la ke besar2.. tmbh2 lg,bulan may nanti ada byk program y menanti.. aiyooo.. 

tp aku sudah terlanjur pergi dan daftar malah sudah terlanjur minat... apa y harus aku lakukan? xde ka sesape baca blog aku ni? i really need an advice..


hmm---> esok aku midsem.. ENGLISH GENERAL PURPOSE.. 

xtaula mcmna.. english jer kot..xkan xdpt A's kan? senang la orng ckp aku ni bukannya terror BI ni..lepas belajar lupa lg.. eshhhh.. 

isu dgn housemate hrni dgn kwn2 one month ago | melancong |

kita orng plan nk jelajah 1 malaysia sblom habis belajar,,dari satu negeri ka 1 negeri..dari 1 daerah ka 1 daerah,,dari satu pelusok ke 1 pelusok.. eh2 jap,, (ak tipu)

kita orang cuma nak plan antara pergi melaka - port dickson - langkawi - cameron higland - sabah - genting higlands - fraser hill atau nk g snorkling dekat pulau... hehehe.. byk kan? plan xsemestinya menjadi tp setidaknya kita merancang kan? eh jap --> ni pun perlu duit kan? aiyooo :(

mood | tidak sabar nak pergi bandung |

one of my housemate ---> mak dia kena strok dan sekarang still lg koma... semoga mak housemate saya cepat sembut dan sihat seperti sediakala.. aminn 

isu malam dgn housemate | kata suara aku mcm karuline dlm rncngn metol bow |

sesungguhnya hati ini terus menidakkan.. ergghhh xsukaaa!! menmbhkn perasaan ketidaksukaan aku lg bila housemate ak ni ckp karuline ni mcm ____ hmm.. is not nice to say here :( 

to karulline :: sory aku mmg xsuka denga suara ko sblm housemate aku ckp mcm ni lg.. tp xsangka aku y kena balik,,dush dush dush...erghh tp kenapa aku?? 


esok start mid sem | wish me luck all |



love;
te amo Hada
#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS