728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Sunday, May 22, 2011

Segmen Bloglist AbgTeror | TANAH TUMPAH DARAHKU

bahaha,,disebabkan otak ini malam agak mengong.. maka,,aku telah terjoin ini bloglist..wuhuuu..cayalahh ini baru segmen yang benar menguji kasih sayang..haha

ade korang terasa ternak join jugak ,,kalau sudah ternak kan,,buat2 lah ter2 Klik D'Sini

Antara soalan2 y mencabar minda ialah:

pertama: Dimana anda dilahirkan?
agak2 korang dimana? kua3,,aku dilahirkan di Hospital Besar Kota Bharu..kerana itu,,aku sentiasa kelihatan baharu..lalala

kedua: Dimana anda dibesarkan?
 Lundang,Kota Bharu..huihh penuh dengan memori silamlah :)

ketiga: Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror?
wahuu,,semestinya negeri tanah tumpah darah mengalir..kua2-Negeri Kelantan Darul Naim

akhirnya: Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut?
hmm,,sebab pasukan Red Warrior ada kat situ..hahaha.. sebabnya k,,hmm sebab semasa ibu saya mengandungkan saya dia telah berpesan kepada saya untuk tidak menderhaka kepada negeri saya.dia berkata lagi bahawa saya haruslah mencintai negeri dimana saya diberanakkan..dengan itu lahirlah saya di Negeri Cik Siti Wan Kembang dan secara tidak langsung telah menyebabkan saya sentiasa terjatuh cinta pada negeri kelahiran saya, setiap nafas yang keluar bebas dari rongga pernafasan saya hanyalah untuk sentiasa menyebarkan kasih dan sayang saya kepada kita2 semua..ahaha,,faham ke idak la penaja kan? kua3..

pesanan:
ayat saya bukan mengikut piawaian Bahasa Melayu,maka jika kalian tersesak nafas ketika melalui saat getir membaca ayat2 tersebut ~ abaikanlah! agagaga
peace no war ^_^



#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS